Darmowa dostawa InPost od 299 zł

Zasady naszej platformy


Regulamin sklepu

1. Przedsiębiorca i kontakt

Podmiotem prowadzącym powyższy sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet jest firma Pracownia Kraska Kamila Sobczak wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, posiadająca numer REGON: 520080410 oraz NIP: 9562371019.

Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy poprzez adres mailowy podany w stopce strony oraz w zakładce "kontakt".

2. Zamówienie towarów w sklepie internetowym

2.1 Zamówienia w naszym sklepie dokonuje się poprzez kliknięcie przycisku "dodaj do koszyka", wypełnienie odpowiedniego formularza oraz opłacenie zamówienia poprzez bramkę Przelewy24 lub dokonanie wpłaty środków na nasze konto bankowe z numerem zamówienia w tytule przelewu:

mBank 61 1140 2004 0000 3802 8174 0223

Pracownia Kraska Kamila Sobczak, Bema 20/26 87-100 Toruń

2.2 Zamówienie uznaje się za w pełni złożone dopiero w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym. Zamówienie, którego opłata nie została zaksięgowana, nie zostanie wysłane. W przypadku braku odnotowanej płatności, sprzedawca daje sobie prawo do jednorazowego mailowego kontaktu w tej sprawie z klientem. Brak odpowiedzi ze strony klienta w przeciągu 5 dni roboczych poskutkuje automatyczną anulacją zamówienia przez sprzedawcę, o której sprzedawca poinformuje klienta drogą mailową.

2.3 Kupujący dokonuje wyboru kraju do którego ma zostać nadana paczka oraz sposobu jej wysyłki samodzielnie. Błędnie podane dane adresowe mogą wpłynąć na znaczne wydłużenie się czasu dostawy. Po wysłaniu zamówienia zmiana sposobu dostawy jest niemożliwa. Firmy dostawcze z których usług korzystamy to Poczta Polska oraz InPost.

2.4 Sprzedawca daje sobie 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie bankowym na wysłanie zamówienia.

2.5 Podany przez nas przewidywany czas dostawy jest jedynie informacją orientacyjną: od momentu nadania paczki, za termin jej dostawy i możliwe opóźnienia odpowiada firma kurierska.

2.6 Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia spowodowane błędnie podanymi danymi do wysyłki lub problemami ze strony firmy kurierskiej.

3. Anulacje, zwroty i reklamacje towarów

3.1 Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy przesyłka nie została jeszcze nadana do kupującego. Po wysłaniu paczki kupujący może dokonać tzw. zwrotu.

3.2 Kupujący może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przesyłki do klienta. Sprzedawca zwraca całość kwoty zakupu po otrzymaniu paczki ze zwróconym towarem. By otrzymać pełną kwotę zwrotu, zakupione produkty muszą powrócić do nas bez żadnych uszkodzeń (klient jest odpowiedzialny za właściwe zabezpieczenie paczki). Koszt wysyłki zwrotu pozostaje po stronie kupującego.

3.3 Kupujący może zgłosić reklamację jeśli produkty które do niego dotarły zostały zniszczone lub były niezgodne z opisem. Reklamacji można dokonać w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Sprzedawca ma 14 dni roboczych od otrzymania paczki na ustosunkowanie się do reklamacji.

3.4 Zastrzegamy, że reklamacji nie podlegają produkty zakupione na wyprzedaży oraz te, których cechy (wady) były wymieniane w opisie produktu w momencie jego zakupu.

3.5 W przypadku uznania reklamacji za zasadną, sprzedawca i kupujący dochodzą do porozumienia jeśli chodzi o formę zadośćuczynienia satysfakcjonującego dla klienta drogą mailową.

4. Zamówienie ikony

4.1 Wykonawca oraz zamawiający ustalają pomiędzy sobą termin i czas wykonania zamówienia. Klient zamawiający ikonę jednocześnie zgadza się na kwotę wykonania zlecenia podaną na naszej stronie, która zostanie powiększona o koszt dostawy.

4.2 Klient w celu uzgodnienia z wykonawcą detali zamówienia skontaktuje się z nim na adres mailowy podany w stopce naszej strony za pomocą odpowiedniego formularza "zamów ikonę", podając w nim wszystkie wymagane dane.

4.3 Wykonawca ma prawo odmówić wykonania zamówienia bez podania przyczyny, ale zrobi to tylko, jeśli zamówienie nie zostało wcześniej przez niego zaakceptowane/potwierdzone i poinformuje o tym klienta bez zbędnej zwłoki. Wykonawca ma obowiązek poinformować klienta o odrzuceniu lub potwierdzeniu zamówienia w odpowiedzi na jego formularz.

4.4 Cena zamówienia może się zmienić, jeśli na życzenie klienta w ikonie będą miały być dokonane zmiany, które wydłużą czas pracy nad nią lub zwiększą jej wartość materialną (większa ilość postaci na ikonie, bardziej skomplikowane tło itd.)

4.5 Zamówiona ikona zostanie wykonana w stylu takim, jak widać to w zakładce "nasze realizacje". Nie wykonujemy kopii stylów innych artystów. Zamawiający ma prawo jedynie do wyboru motywu ikonograficznego, postaci, tła, podpisów itd.

4.6 Zdjęcie wykonanego zamówienia zostanie wysłane do klienta w celu ustalenia, czy zamawiający akceptuje wykonaną pracę. W przypadku akceptacji, klient dokona płatności na podane przez nas w wiadomości mailowej konto bankowe w wysokości takiej, jaka została ustalona przy złożeniu przez klienta zamówienia. W przypadku braku akceptacji pracy, wykonana ikona pozostanie u nas, a zamawiający nie będzie musiał pokrywać kosztów jej wykonania.

4.7 Klient w momencie odrzucenia wykonanej pracy zrzeka się jej, nie może więc decydować o tym, co się z nią stanie. Dajemy sobie prawo do tego, by sprzedać wykonaną ikonę/ikony w naszym sklepie internetowym bez zgody czy konsultacji z zamawiającym.

4.8 Ikona zostanie wysłana do klienta w przeciągu 2-4 dni roboczych od opłacenia zamówienia ustaloną wcześniej formą dostawy.

4.9 Brak kontaktu po wysłaniu zdjęć do akceptacji (do 5 dni roboczych) lub brak wpłaty ustalonej kwoty na nasze konto oznacza rezygnację z zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia & przekroczenie terminu ustalonej wcześniej wysyłki zamówienia w przypadku powyższych powodów.

5. Opinie klientów

5.1 Wystawić opinię w naszym sklepie mogą tylko osoby, które w rzeczywistości zakupiły w nim nasz produkt.

5.2 Opinia zawierająca nieprawdę, niecenzuralne lub wulgarne treści, imiona i nazwiska osób fizycznych, nazwy podmiotów trzecich czy treści powszechnie uważane za obelżywe nie zostaną opublikowane.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić za pomocą bramki płatniczej Przelewy24 lub poprzez przelew tradycyjny na nasze konto bankowe. Należy wybrać właściwą opcję składając zamówienie. 🥳

Dla jakich krajów dostępna jest wysyłka?

Wysyłka dostępna jest dla Polski oraz krajów Unii Europejskiej. Mieszkańcy pozostałych krajów wciąż mogą zakupić nasze produkty za pomocą platformy Etsy. ☺️

Ile trwa czas nadania przesyłki?

Paczkę wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Wynika to z dużej ilości zamówień i tego, że jest nas jedynie dwoje. 💌

Kiedy dotrze do mnie moja przesyłka?

Standardowa przesyłka w Polsce od momentu nadania podróżuje około 2-4 dni roboczych (InPost 1-2 dni), do UE 1-3 tyg. Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane problemami po stronie firmy kurierskiej. 📣

Dlaczego ceny tutaj są inne niż na Etsy?

Ponieważ Etsy (w sumie, ze wszystkimi podatkami i ukrytymi kosztami) nakłada na nas aż 14% marży. 😭 Tutaj możemy pozwolić sobie na większą swobodę i bierzemy pod uwagę tylko koszty materiałów/czas wykonania pracy.

Czy dostępne są opakowania prezentowe?

Nie ma opcji wysyłki zamówienia w opakowaniu prezentowym. 😌

Czy mogę dołączyć do zamówienia kartkę z dedykacją?

Nie dodajemy kartek z dedykacją do naszych zamówień. 😌

Czy wykonujecie swoje prace własnoręcznie?

Tak, wszystkie prace w naszym sklepie są naszego autorstwa. Nasze plakaty bazują na naszych ilustracjach, drzeworyty i linoryty odbijamy z własnoręcznie wykonanych matryc. 💖

Czy wasze ikony są naklejone na deskę?

Nie: nasze ikony są wykonywane od postaw techniką malarską, a następnie zabezpieczane specjalnym lakierem, który wygładza całą powierzchnię i zabezpiecza obraz. 💖

Potwierdzenie zakupu/powiadomienia od was do mnie nie docierają. Co robić?

Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie na adres podany w zakładce "kontakt", wpisując w tytule wiadomości numer zamówienia lub opis tego, co zostało zamówione. Odezwiemy się jak najszybciej to możliwe. ☺️

Moje zamówienie do mnie nie dotarło. Co robić?

Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie na adres podany w zakładce "kontakt", wpisując w tytule wiadomości numer zamówienia lub opis tego, co zostało zamówione. Odezwiemy się jak najszybciej to możliwe. ☺️

Mam problem ze złożeniem zamówienia. Co robić?

Prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie na adres podany w zakładce "kontakt". Odezwiemy się jak najszybciej to możliwe. ☺️

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami:

Firmy z których usług korzystamy

© 2025 Pracownia Kraska

Pliki cookies

Ta witryna korzysta z plików cookie. Gromadzimy jedynie anonimowe dane statystyczne oraz dane osobowe niezbędne nam do wykonania zamówienia i kontaktu z klientem.